Stiglo je i to vrijeme



Blagdansko vrijeme pruža  ogromne mogućnosti dekoriranja doma, mašta i kreativnost čuče u svakom kutu. Ovo je zaista moje vrijeme!  :)
Odlučila sam da vijenac ove godine bude što jednostavniji i prirodniji, napravljen od što je više moguće, prirodnijih materijala.
Tako sam na obične keramičke teglice stavljala lak za raspucavanje te ih bojila bijelom akrilnom bojom i malo prešmirglala. Napunila ih mahovinom, odnosno nečim nalik na mahovinu, stavila svijeće i malo sve ukrasila bršljanom!
I to je to, nadam se da vam se sviđa!

Lijep pozdrav!






 








Primjedbe

  1. Divan aranzman ,sretan ti prvi advent

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno, prirodno je najljepše. Nikad nisam bila za to da se adventski vjenčić kupi gotov. I ja sam ove godine uporabila ono što se našlo kod kuće, nisu prirodni materijali, ali nema veze, važno da je vjenčić tu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Upravo tako! Za mene svaka dekoracija, a posebno ona bozicna vrijedi ako je napravljena u kucnoj radinosti! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala na vašim komentarima! :)

Popularni postovi