Merry Christmas



Možda bi bio bolji naziv posta umorna, umorna i još malo umorna. Uvijek vodim borbe oko rješavanja stvari u zadnji čas, pa me ova situacija i ne iznenađuje puno, al opet ove godine, aaa..!
Novi član u obitelji je podigao ulog, pa je inače obična gužva i božićno ludilo bilo većeg intenziteta. Čini se da ću ipak morati odustati od nekih stvari, al sad nije bilo vremena za takvo razmišljanje pa sam igrala i dalje po svom. Ostavit ću te odluke za Novu godinu!

I tako ode ovaj post u nekom drugom smjeru. Zavarao vas naslov, jel da?! :)

Velike pripreme za izradu kuglica, na kraju pale u vodi i sama izrada trajala par sati dvije noći.
Ništa nije onako kako sam planirala, al ipak sam ih uspjela napraviti. Ideje ostavljam za neku drugu, bolje isplaniranu godinu!

Dakle izradila sam prave shabby chic romantične kuglice pomoću salvete ruža!


Lijep pozdrav!

















Primjedbe

  1. Prekrasne su! Sretan Božić i nova godina! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijepe su, i kod mene je slična situacija, od svih planova samo neki...ali kako si rekla, bit će vremena sljedeće godine, možda bolje isplanirane :) Sve najbolje u Novoj!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala na vašim komentarima! :)

Popularni postovi