Plaćanje Starog Duga :) (blog nagrada)

Velika isprika Barbari! Naime još u svibnju (mislim da je bio svibanj), primila sam nagradu sa prekrasnog bloga Mojih 40+  http://kaocrnovino.blogspot.com

Na nagradu nisam mogla odmah odgovoriti, i tako sam eto, na žalost, čekala do sad. Pa eto stiglo je vrijeme da riješim stari dug, uz sve zahvale Barbari na nagradi te istu prosljeđujem dalje.
Kako je već i Barbara malo promijenila pravila nagrade, tako ih se ni ja nisam držala, već sam izabrala blogove koji se meni sviđaju!

Evo i pravila nagrade:

- zahvali osobi koja ti je poslala nagradu
- stavi na svoj blog logo nagrade
- stavi na svoj blog link njenog bloga
- daruj nagradu sedmero blogova s manje od 50 članova
- stavi linkove na svoj blog
- obavijesti ljude o primitku nagrade
- napiši sedam činjenica o sebi

Primjedbe

Popularni postovi