Go eco - čudovišno sladak rođendanski party



Priprema rođendana za igraonu nije smjela oduzeti puno vremena pa mi se ova ideja o slatkim čudovištima učinila brzim i jednostavnim rješenjem, koje to naravno nije bilo. 
Riječi brz i jednostavan gotovo više ni ne koristim.

Tako sam se nekoliko noći družila s ovim slatkim čudovištima ali nije mi žao ni sekude uskraćenog sna jer sam doslovno uživala. I ovo je, priznajem,  bilo isključivo za moju dušu, jer se klinci od 2 i 3 godine baš previše i ne oduševljavaju čudovištima od tolatet papira, možda je i veće oduševljenje izazvao Barni koji se unutra skrivao.

Al eto, jedna eko priprema rođendanske proslave, čudovišta punjena slatkišima i grickalicama!



Više na http://www.iskonstrukcije.hr/iskonstrukcija/576


Lijep pozdrav, Ina!










Primjedbe

Popularni postovi