Božićni vijenac za vrata od žićane vješalice


Još jedan "dosta jednostavan" način kako izraditi vijenac za vrata koristeći žićanu vješalicu, kuglice i malo zelenila.
Iako je kao ideja izgledalo jednostavno ispalo je da to baš i nije tako. Naime već sam početak radova je krenuo krivo, nisam u stanu uspjela pronaći klješta kojima bi oblikovala vješalicu u savršen krug pa sam ju vijala rukama i evo rezultata. Samo su mi kroz glavu prolazile mamine riječi: "Ina, Ina izvana gladac a unutra jarac!" J


Ali da vam to nisam priznala, dok sam dodala zelenilo, nedostatak savršenog kruga, se nije ni primjetio! Tako da se ne zamarajte time ako ne možete postići pravilan krug! A onda kad sam dodala kuglice, auuu odu one svaka svojim putem al i to tako treba biti!! J Kuglice se navode na vješalicu te na kraju dodate zelenilo i mašnu po izboru ovisno o boji kuglica ili u mom slučaju o tome što sam imala pri ruci.
I eto jedan dosta efektan, za moj ukus malo prebogat vjenac za vrata je tu!
Pokušajte ako vam se sviđa!


Lijep pozdrav, Ina!



Primjedbe

Popularni postovi