Jedna s Decoupage Papirom

Nikakav poseban naslov za ovu kutijicu! :(
Ne znam, al toliko je negativne energije bilo u zraku dok sam ju radila..a uuu!!
Pa sve nešto išlo krivo, pa krivo, valjda je povezano s osobom za koju je namijenjena! :(

Kako god, koristila sam novi decoupage papir, koji je izgledao puno bolje dok sam ga naručivala, nego što je na kraju ispao na ovoj kutijici!
S decoupage papirom je jednostavno raditi ako ga koristite na cijelu površinu, kao što sam ja na poklopac ove kutijice! Samo sam ga izrezala na željenu veličinu, malo namočila u vodi i ljepila kao salvetu i to je to!
Ako ipak koristite samo određeni motiv s papira, stvar se malo komplicira! Naime, ako želite da dobro ispadne morate površinu oko motiva sjenčati odnosno poslužiti se pittorico tehnikom kako bi se decoupage papir, zbog svoje debljine, što bolje stopio s podlogom!

Pa sam ja pošla ovim lakšim putem! :)














 









Primjedbe

Objavi komentar

Hvala na vašim komentarima! :)

Popularni postovi