... za Jelenu, jednu od onih rijetkih!



Izrađujući ovu kutijicu, razmišljala sam o prijateljstvu i totalno se iznenadila vlastitim mislima! Pa ja za pravo i nemam toliko puno prijatelja kao što to mislim! Ok, ovaj mi je drag, on je zabavan, s njom je lijepo popiti kavu, odlično društvo za van, ali prijatelj.., ne nije prijatelj iako se tako službeno i zovemo, čini se ipak samo draga osoba, poznanik! Pa da..!

I tako u razmišljanju i prelaganoj eliminaciji, otkrila  savršenu formulu, koja je za pravo tu i bila cijelo vrijeme, samo je sada dobila i svoj stih. Još jednom Đole spašava stvar i rješava me svake nedoumice.
Dakle „..srce malo jače bije kad se setim nje..“ ili njega!  I to je to, možda ih je i malo, al su ostavili trag pravog prijateljstva u mom srcu!

Ova kutijica je rađena za Jelenu,  jednu od ti rijetkih! :)








Primjedbe

  1. Imati jednog PRIJATELJA u životu je pravo bogatstvo imati dva,...rođena si pod srećnom zvezdom ☺
    Kutijica je fantastična ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Mišljenja sam da nitko nema više od dva, tri prijatelja...:) Kutijica je preslatka

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno - i kutijica i namjena. Trebalo bi češće pokazati najboljim prijateljima koliko su dragocjeni ... čini mi se da ih poput obitelji najčešće uzimamo 'zdravo za gotovo' ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam od srca! Ispao je malo patetican post, al dobro, malo patetike nikome ne skodi! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala na vašim komentarima! :)

Popularni postovi