Vješalica Ili?

Ne znam kako je kod vas, ali ja svoj nakit "čuvam" po svuda, u raznim ladicama, kutijicama za koje više ni ne znam da postoje, pa uvijek, kad god slučajno naletim na njih, iznova predstavljaju novo iznenađenje.
Iako ova vješalica za nakit nije u potpunosti rješenje mog problema, niti će ikada biti, bar me natjerala da se, što se nakita tiče, malo organiziram i riješim stvari koje nisam koristila ali sam iz nekog razloga čuvala.


Ova vješalica je dosta jednostavno i vrlo praktično rješenje, jer sada ne samo što svoj omiljeni nakit imam na jednom, vidljivom mjestu, nego isti, na ovaj način čini i dosta zgodan ukras sobe.

Dakle, želeći stati na kraj glavobolji koju je izazivalo vječno petljanje ogrlica u istome trenutku potrage za omiljenom ogrlicom u dragocjeno, kratkom vremenu spremanja za dosta važne događaje, izradila sam ovu vješalicu za nakit.



Koristila sam običnu drvenu vješalicu, 3D šablonu, masu za modeliranje, smeđu i bijelu akrilnu boju, male šarafiće, salvetu, ljepilo za salvetu te smeđu patinu.

Pa pogledajte!




























Lijep pozdrav!

Primjedbe

Popularni postovi