Najljepši Na Svijetu Tko Je?

" Ogledalo je manje tu da nam pokaže ono što je ispred njega koliko da sakrije ono što je iza njega. "

Borislav Pekić


Od svih predmeta koji ukrašavaju naš životni prostor, kroz povijest, najviše simbolike, se pridodaje upravo ogledalu. Iako je magična svrha čaranja čarobnim zrcalima koja prikazuju slike događaja iz prošlosti ili pak onih iz budućnosti, iščeznula u mitovima, legendama i dječjim pričama, misticizam ogledala se zadržao i danas, posebno kod starih malo neobičnih ogledala, ili bar osoba koje si dozvole da u istima još uvijek ugledaju po koju tajnu ili ju bar zamisle!



Takvo je i ovo moje ogledalo, koje i prije preuređenja nije izgledalo loše te se dosta lako uklapalo u naš prostor.



Međutim očarana patinom i oksidacijom te odrazima koja pružaju samo stara ogledala, dajući novim prostorima dubinu i sjaj prošlosti, odlučila sam i ovom mom ogledalu podariti drugačiji, nešto raskošniji shabby izgled!










Ogledalo sam dobro očistila, te na samo dno, masom za modeliranje uz pomoć 3D šablone, izradila željeni reljefni oblik, koji sam nakon što se posušio obojila smeđom bojom.


Nakon toga sam cijeli okvir ogledala obojila lakom za metal boje slonovače.



Sve sam malo izgrebla te tu i tamo nanijela patinu smeđe boje kako bi ogledalu podarila karakter i dodala onaj mali dašak prošlosti.




I evo, spremno da ukrasi naš dom, privuče svjetlost i omogući brži protok pozitivne energije ili možda, čak i zarobi poneku dušu! :)



Primjedbe

Popularni postovi