Nikolin stolček

Ovaj stolček je poklon koji je prijatelj Nikola dobio za imendan prošle godine!
U principu, isti mu je oduzet odmah kada mu je i darovan, s najboljom namjerom preuređenja... koje je eto ni manje ni više, trajalo godinu dana! Dobro, bar ove godine, nisam morala razmišljati o poklonu!

3D šablonom i masom za modeliranje izradila sam željeni reljefni izgled.


Nakon toga sam, stolček sastavila i obojala bijelom akrilnom bojom. Iskreno, stolček je sastavio suprug, ali naravno ne iz razloga što ja to ne znam nego zato što mi se baš i nije dalo! To je kao kad otvarate staklenku, mislim, otvorit ćete vi već nju ako morate, ali čemu kada je on tu!


Naljepnice piva, kopirala sam crno-bijelo, na običan papir, razmočila u vodi, malo posušila te ljepilom za salvete, ljepila na stolček.


Tu i tamo sam nanijela plavu akrilnu boju, prvenstveno želeći istaknuti oblik reljfa.
Cijeli sam stolček malo izgrebala kako bi dobila pohabani štih! I to je to..!



I tako nakon samo godine dana... poklon je tu! :)








Primjedbe

Popularni postovi